pátek 14. října 2016

Utužovač vztahu nebo rozvraceč?

Tags

Mám za sebou pár dlouhodobějších vztahů a pokaždé se našel někdo v mém okolí, kdo vyslovil otázku, která již delší dobu visela ve vzduchu. – „Už před sebou prdíte? Ne? Tak až budete před sebou prdět, tak to bude vážný.“
Podívejme se na stručnou charakteristiku jevu, jemuž je přisuzována ta magická síla zaručující dlouhodobý vztah: Větry (latinsky flatus) je označení pro směs plynů, zpravidla nepříjemně zapáchající,
produkovanou v trávicím traktu a vypuzovanou konečníkem v rámci procesu zvaného flatulence neboli prdění. Vypouštění plynu bývá doprovázeno charakteristickým zvukem vyvolaným kmitáním tkání v okolí řitního otvoru.
Zpočátku jsem na tuto otázku odpovídal v rozpacích, že to rozhodně nikdy nenastane, abych si před holkou prásknul. Ovšem postupem času jsem zjistil, že je to prostě nevyhnutelné. Přítelkyně chtěla se mnou trávit více času a jak každý ví, délka rande je přímo úměrná množství plynu, který jsou střeva schopna pojmout. Jednoho krásného dne jsem s tím tedy začal.
Každý kdo je plně zdráv mi musí dát za pravdu, že tento proces neutužuje vztah v rovině fyzické, ale spíše na úrovni mentální. Dáváte tím zřejmě partnerovi najevo, že máte k němu důvěru a že se před ním
nestydíte. Ovšem! Nevyjadřujete tím svou lásku! O tom jsem se přesvědčil, když začala přede mnou jedna má ex. To se nedalo. Kdyby mě měla opravdu ráda, tak by to nedělala.Asi jsem přecitlivělý, ale prdící holka ve mně vyvolává
nepředstavitelný odpor. I když jsem měl na jednu stranu radost, že to bere „vážně“, ostatní mé pocity byly silnější. A tak se objevila další otázka, na kterou jsem musel najít rychlou odpověď. Jak říct citlivě, aby přestala „utužovat“ náš vztah? Začal jsem u sebe. Přestal jsem flatulavat před přítelkyní a několikrát jsem naznačil, že bych byl rád, kdyby to přestala dělat i ona. Ovšem bezúspěšně. Tento scénář se opakoval ve všech mých dlouhodobějších vztazích.
Netvrdím, že za mé rozchody může prdění, ale s jistotou můžu prohlásit, že rozhodně nepřidalo na vážnosti mých vztahů. Ptám se tedy – Je to jen lidový mýtus? A jak to máte vy?


EmoticonEmoticon